Hledáme administrativního pracovníka kanceláře

Hledáme náhradu za odcházející kolegyni na pozici administrativní pracovník kanceláře.

Poloviční až plný úvazek.

Pracoviště Praha-Smíchov, Na Bělidle 34.

Nástup ideálně 1. června, nejpozději 1. července 2019.
Smlouva na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.

 

Inzerát ke stažení: Inzerat_KANCELAR.pdf

 

Stručný popis práce

  • Běžné kancelářské činnosti: zajišťování spotřebního materiálu (papír, tonery, …),
    příjem, evidence a distribuce došlé pošty, příprava, evidence a podávání odesílané
    pošty, správa archivu, obsluha hlavního telefonního čísla a e-mailu ČSO.
  • Finanční činnosti: správa pokladny, přiřazování došlých plateb pro zaúčtování,
    elektronická archivace účetních dokladů.
  • Provoz charitativního e-shopu: pravidelná kontrola skladových zásob, objednávky
    zboží, vyúčtování s dodavateli, příprava a distribuce zboží zákazníkům, řízení práce
    dobrovolníků při přípravě a balení zboží.

 

Požadujeme

  • SŠ vzdělání,
  • schopnost a chuť být v neustálém kontaktu s lidmi,
  • schopnost rozvrhnout si práci a dodržet termíny i při větším množství drobných úkolů,
  • schopnost rychle se učit a zvládat průběžné inovace,
  • vysokou míru samostatnosti a pečlivosti,
  • bezchybný písemný projev v češtině,
  • kladný vztah k nevládním organizacím, k ptákům a k ochraně přírody.

 

Výhodou

  • hlubší zájem a znalosti v oblasti ornitologie a ochrany přírody,
  • znalost angličtiny na pracovní úrovni,
  • zkušenosti s provozem e-shopu,
  • zkušenosti s prací s technologickými pomůckami – řízení projektů (Asana), CMS apod.
  • zkušenosti z obdobné administrativní pozice.

 

Nabízíme

  • pestrou a různorodou práci (nuda rozhodně nehrozí :-),
  • práci ve vlivné nevládní organizaci s viditelným ochranářským dopadem, která je
    partnerem BirdLife International v Česku,
  • možnost průběžného zvyšování kvalifikace na školeních, včetně zahraničních,
  • přátelští a vstřícní kolegové, pracoviště v centru Prahy,
  • velkou míru samostatnosti, částečně pružnou pracovní dobu, vstřícnost při řešení
    neočekávaných překážek (nemoc dětí apod.),
  • 5 týdnů dovolené
  • telefon s neomezeným voláním a 5 GB dat měsíčně, kvalitní dalekohled,
  • základní mzdu 24 500 Kč (hrubá mzda při plném úvazku, při zkráceném adekvátní podíl), s možností navýšení po zkušební době.

 

Zájemci, hlaste se u ekonomky ČSO Terezy Hájkové, 774 920 265, hajkova@birdlife.cz.

Přihlášky zasílejte emailem, přiložte:

  • stručný životopis,
  • vyjádření, jaká výše úvazku by pro vás byla ideální,
  • napište nám něco o sobě – proč byste chtěl/a pracovat v ČSO,
  • máte-li zkušenosti z obdobných pozic, oceníme kontakt na osoby, které mohou podat reference.

 

Termín pro zaslání přihlášek je 29. dubna 2019. Pohovory s vybranými uchazeči proběhnou do poloviny května.


Všechny aktuální nabídky práce v ČSO